McFLY Twitter對談

很短,很無聊,但是它讓我笑了,於是我就翻了。


Dannymcfly
Arghhh I really want some toast for breakfast and I have no butter and my car is in the garage so I'm stuck... Anyone give me a lift? Ha
呃啊啊啊啊啊,我超級想要來點烤吐司當早餐,可是我沒有奶油,我的車又停在車庫,我卡了...誰能載我一程啊?
about 4 hours ago from Tweetie


tommcfly
@Dannymcfly dude I found these things on the bottom of my body. They're called legs and they get you places. Think you got em too.
老兄,我發現我身體末端(按:很想翻屁股)黏了些東西。他們叫做而且他們能夠帶你到你想去的地方。我想你應該也有吧。
about 4 hours ago from Tweetie in reply to Dannymcfly


tommcfly
@Dannymcfly or do you only travel in super cars now?
還是你現在只肯坐超級車出門啦?(按:指Tom的車?)
about 4 hours ago from Tweetie in reply to Dannymcfly


2009.8.26 我很無聊我真的很無聊。

2 feedback:

flyberry

真的很好笑~~~~太可愛了!!

少言

他們對彼此的嘴巴真的很壞...XDDDD
不過我的twitter快要被Tom給淹沒了...他真的很愛twitter。

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP