【Mads Langer】Killer

Mads Langer
Album:Mads Langer
Title:Killer




Hello, life, shake my hand and break my heart
你好呀生命,握了我的手才傷了我的心
Open up my eyes and let me see the beauty of the dark
打開我的眼界讓我見識黑暗的美麗
Hello, death, I have to put you on hold
你好呀死亡,我得讓你稍待一會了
'Cause I'm not ready for the presence of the cold
因為我還沒準備好迎接寒冷的到來

It's too late to sleep
沉睡來不及
Too late to wake up
清醒也來不及了
I'm caught between daylight and a dream
我陷在日光和美夢之間(,不能上也不能下)
Now I lay me down in a bed of lies
現在我只能讓自己躺在謊言的溫床上
Knowing any day I'll be betrayed by the kiss of my killer
深知有一天我將會被殺手的親吻背叛

Goodbye, hope, I guess we're out of luck
再見了希望,我猜我們的運氣用完了
It's time we face the facts and finally give up
是時候面對現實然後終於放棄吧
Goodbye, love, I really hate to end so sad
再見了愛呀,我真的討厭如此悲傷地結束
It's funny how I believed in things we never had
我竟相信我們從未擁有過的事,如此荒唐

It's too late to sleep
沉睡來不及
Too late to wake up
清醒也來不及了
I'm caught between daylight and a dream
我陷在日光和美夢之間(,不能上也不能下)
Now I lay me down in a bed of lies
現在我只能讓自己躺在謊言的溫床上
Knowing any day I'll be betrayed by the kiss of my killer
深知有一天我將會被殺手的親吻背叛



-翻譯。少言

--
打算用歌詞來教家教妹妹英文,順手翻了就貼上來吧。=)
她才高一就是個小正妹囉,以後一定超多人追的!XD
如果有好歌詞適合教學請一定要跟我說。Love you!


2010.4.14

這是我自己翻譯的歌詞而我很珍惜它們。我不介意有人因為喜歡而和其他人分享,只要你是出於善意。但是如果你真心喜歡我的翻譯文字,請告知我,這是一種基本禮儀。


2011.5.13


0 feedback:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP