【Mads Langer 】I Love You

Mads Langer
Album:Behold
Title:I Love You




Sometimes
有時候,
Sometimes when I let myself drift into daydreams
有時候我會任由自己飄遊進入白日夢,
They’re about you
那些關於妳的白日美夢。
And somehow
還有,不知怎麼,
When I touch your skin my heart begins to do things
當我碰觸妳的肌膚,我的心就開始不受控制,
How about you?
那麼妳呢?
And the strangest thing about it is
這簡直是最奇妙的事,
I’m scared to blink in case I miss
害怕只要眨眼就會錯過,
You and your beautiful ways
妳和妳美好的舉手投足。
Somewhere
某一點,
Somewhere in between the now and the beginning
就在此刻和起始之間的某一點,
Who cares when?
但誰又在乎確切時分呢?

La, la la, la la la la love
啦,啦啦啦啦啦啦啦啦,愛呀,
I love you
我愛妳。
La, la la, la la la la love
啦,啦啦啦啦啦啦啦啦,愛呀,
I love you
我愛妳。

Drawing
流連,
Drawing every kiss as if it were the last one
流連每一個吻彷彿那將是此生最後一個,
We’ll ever get
我們所能擁有的最後一吻。
Oh we’re riding on a bicycle that’s built to last a lifetime
噢我們正攜手共乘在通往終身的路途。
Who would have guessed?
誰又能料想到呢?
And the strangest thing about it is
然而最玄妙的事情是,
I’m scared to blink in case I miss
我害怕要是眨眼了就會錯過,
You and your beautiful ways
妳與妳美麗的身影。

La, la la, la la la la love
啦,啦啦啦啦啦啦啦啦,愛呀,
I love you
我愛妳。
La, la la, la la la la love
啦,啦啦啦啦啦啦啦啦,愛呀,
I love you
我愛妳。

I will go out and buy you a plastic ring
我要出門為妳買一枚塑膠戒指。
Your hand in mine, eyes all shimmering
握著妳的手,注視妳的雙眼光芒閃爍。

La, la la, la la la la love
啦,啦啦啦啦啦啦啦啦,愛呀,
I love you
我愛妳。
La, la la, la la la la love
啦,啦啦啦啦啦啦啦啦,愛呀,
I love you
我愛妳。
La, la la, la la la la love
啦,啦啦啦啦啦啦啦啦,愛呀,
I love you
我愛妳。

-Words and music by Mads Langer
翻譯。少言

(轉載前請先告知,感謝!)

適合早晨的小清新。Mads閃死人不償命再一發!(blush)間隔許久之後才翻譯完,發現竟然有官方live視頻,馬上換上!

Mads,我們都相信你不是纖細的敏感男人,真的,我們都相信你。(finger crossed)


2011.9.18
(發現對岸很多人在找這首,但度娘欺負我,SO*聳肩*)

0 feedback:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP