【WestLife】I wanna grow old with you

WestLife
Album:World Of Our Own
Title:I Wanna Grow Old With You





Another day
又是一天,
Without your smile
沒有你的笑容,
Another day just passes by
又是一天,就這樣子過了,
But now I know
但現在我明白了,
How much it means
它有多麼重要
For you to stay
當你
Right here with me
就待在我身旁。
The time we spent apart will make our love grow stronger
讓我們別離的時間流逝,那會讓我們的愛茁壯。
But it hurt so bad I can't take it any longer
但這實在太痛苦,而我再也無法忍受了。

I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老,
I wanna die lying in your arms
我想在你懷中離開,
I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老,
I wanna be looking in your eyes
我想就這樣被你看著。
I wanna be there for you
我想在那裡為你守候,
Sharing everything you do
分享你生命中的每件事情,
I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老。

A thousand miles between us now
在我們之間的那一千里遠,
It causes me to wonder how
常讓我困惑著為什麼。
Our love tonight remains so strong
今夜我們的愛是如此強烈,
It makes our risk right all along
它讓我們願意一直冒險下去。
The time we spent apart will make our love grow stronger
讓我們別離的時間流逝,那會讓我們的愛茁壯。
But it hurt so bad I can't take it any longer
但這實在太痛苦,而我再也無法忍受了。

I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老,
I wanna die lying in your arms
我想在你懷中離開,
I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老,
I wanna be looking in your eyes
我想就這樣被你看著。
I wanna be there for you
我想在那裡為你守候,
Sharing everything you do
分享你生命中的每件事情,
I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老。

Things can come and go I know but
事情來來走走,但我深深知道,
Baby I believe
親愛的,我如此相信著,
Something's burning strong between us
有某股力量在我們之間燃燒,
Makes it clear to me
讓這一切更加清晰。

I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老,
I wanna die lying in your arms
我想在你懷中離開,
I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老,
I wanna be looking in your eyes
我想就這樣被你看著。
I wanna be there for you
我想在那裡為你守候,
Sharing everything you do
分享你生命中的每件事情,
I wanna grow old with you
我想和你一起慢慢變老。

-翻譯。少言

--我心中的西城經典之一。非常非常喜歡歌詞。願意許下這樣的諾言...我想一個男人一輩子能做到的也就這麼多了吧。(如果有男生用這首歌求婚...呃。)

0 feedback:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP