【House M.D.】Who I Am?

我是House裡的誰?


噹噹噹,答案揭曉!

Which House Md Character are you?
Your Result: Robert Chase

Conrats, you are Dr. Robert Chase. You are smart, but don't like to show it. You do as you're told most times and are teased by the others because you actually do what your boss tells you. You are also undeniably cute, which also causes teasing...

Allison Cameron
Eric Foreman
Gregory House
James Wilson
Lisa Cuddy
Which House Md Character are you?
Make a Quiz


原來我是小貓!(滾來滾去~)

是說,我在測之前就有預感了。(女人的第六感!?)

畢竟我可不想當聖女或高傲的小黑,呃,或強勢女老闆...即使她是個波霸...囧(這個沒有為什麼,就是不想。)

House灰狼太嗆我當不起。(噗!)

如果是Wilson好像也不錯。偽裝成兔子的狐狸。(噗!)

不過小鴨群的結果竟然是前三高哎!是在說其實我最多也只能當小鴨嘛?XD

Wilson竟然在那麼後面,真是令我傷心,難道我沒有善良的天性嘛?(水汪汪眼睛)

House的排名竟然還在Wilson前面哎!看來我嘴巴越來越賤不是沒有依循的。XDDDDD

0 feedback:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP