【Hilary Duff】someone's watching over me

Hilary Duff
Album:4ever
Title:Someone's watching over me





Found myself today
我今天發現我自己
oh I found myself and ran away
噢,我發現自己又再次逃開
Something pulled me back
它將我拉回
voice of reason I forgot I had
那些我已遺忘的理智將我拉回
All I know is you're not here to say
我只知道,你不在這裡
what you always used to say
不在我身旁,告訴我你以前常說的那些話
But it's written in the sky tonight
但那些今晚全寫在夜空上了

So I won't give up
所以我不會放棄的
no I won't break down
不,我也不會失敗
Sooner than it seems life turns around
很快的生命就會雨過天青
And I will be strong
而我會堅強
even if it all goes wrong
就算一切全都錯得一塌糊塗
When I'm standing in the dark I'll still believe
就算身處黑暗我仍堅信著
Someone's watching over me
有個人正守護著我呢

Seen that ray of light
我看見那道光芒
and it's shining on my destiny
它照耀在我生命的道路上
Shining all the time, and I won't be afraid
一直照耀著,而我將不再害怕
To follow everywhere it's taking me
跟隨它帶領我到達的每一處
All I know is yesterday is gone
我只知道昨日已逝
and right now I belong
而這一秒我只屬於
To this moment to my dreams
屬於此刻,屬於我的夢想

So I won't give up
所以我不會放棄的,
no I won't break down
不,我也不會失敗
Sooner than it seems life turns around
很快的生命就會雨過天青
And I will be strong
而我會堅強
even if it all goes wrong
就算一切全都錯得一塌糊塗
When I'm standing in the dark I'll still believe
就算我身處黑暗我仍堅信著
Someone's watching over me
有個人正守護著我呢

It doesn't matter what people say
不要去管別人怎麼說、怎麼想
And it doesn't matter how long it takes
也不要去在乎時間需要耗費多長
Believe in yourself and you'll fly
相信自己你就能飛翔
And it only matters how true you are
重要的只有對自己誠實
Be true to yourself and follow your heart
忠於自我,跟隨你的心吧

So I won't give up
所以我不會放棄的
No I won't break down
不,我也不會失敗的
Sooner than it seems life turns around
很快的一切就會雨過天青
And I will be strong
而我也會堅強
Even if it all goes wrong
就算一切錯誤百出
When I'm standing in the dark I'll still believe
就算我身處黑暗我依舊堅信著
That I won't give up
我不會放棄
No I won't break down
我也不會失敗的
Sooner than it seems life turns around
很快的生命就會好轉
And I will be strong
而我會堅強
Even when it all goes wrong
就算每件事都糟糕透頂
When I'm standing in the dark I'll still believe
就算身處黑暗我依舊堅信著
That someone's watching over
有個人正守護著我
Someone's watching over
有個人正守護著
Someone's watching over me
有個人正守護著我
Someone's watching over me
守護著我

--翻譯。少言

--越來越喜歡勵志歌曲。


0 feedback:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP