【McFly】The Heart Never Lies

McFly
Album:Radio:ACTIVE
Title:The Heart Never Lies






Some people laugh,
有人歡笑,
And some people cry,
也就會有人流淚;
And some people live,
有人選擇生存,
And some people die,
當然就會有人選擇死亡;
And some people run,
還有些選擇了逃避,
Right into the fire,
卻逃進了烈焰裡被灼的遍體麟傷;
And some people hide, Their every desire
最後的那些人則選擇了隱瞞,隱瞞他們所有的渴望。

But we are the lovers,
可我們是戀人哪,
If you don't believe me,
如果你不相信我,
Then just look into my eyes,
那麼請注視我的雙眸,
Cause the heart never lies
因為我的心哪,它不懂得偽裝。

And some people fight,
有些人選擇奮鬥,
And some people fall,
也就會有人失敗;
Others pretend,
而其他人則假裝出,
They don't care at all,
彷彿他們一點也不在乎。
If you wanna fight,
但若你渴望反抗,
I'll stand right beside you,
我會與你並肩作戰。
The day that you fall,
而你失足的那一天,
I'll be right behind you,
我會守在你身後,
To pick up the pieces,
為你收拾起所有受傷的碎片。

If you don't believe me,
如果你不相信我,
Then just look into my eyes,
請注視我雙眸。
Cause the heart never lies
因為我的真心它,不懂得偽裝。

Woaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhooh
Woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooaaahhoooh

Another year over,
又是一年掠逝,
And we're still together,
我們的雙手仍然緊握。
It's not always easy,
這一點也不容易,
But I'm here forever,
可我會一直守在你身後。

Yeah, we are the lovers,
是的,我們是戀人哪,
I know you believe me,
所以我知道你一直都相信我,
When you look into my eyes,
當你望進我心深處,
Cause the heart never lies,
因為我的心不會偽裝,
Cause the heart never lies, yeah,
它不懂偽裝,
Cause the heart never lies
它不懂偽裝。

-翻譯。少言

在被微積分微到吐以前翻出來。考慮以後再修飾。Dougie真的很可愛。=ˇ=




0 feedback:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP